top of page

Klachtenformulier

De professionals van het CJG doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat je daar niet tevreden over bent. ​Ga in gesprek met de professional. Misschien heeft de professional er geen idee van dat je ergens ontevreden over bent en verbetert de situatie als jullie dit bespreken. In veel gevallen is er een oplossing. Heeft het gesprek niet geholpen? Vul dan dit klachtenformulier in.

Je gegevens
Waar gaat de klacht over?
Hulp nodig bij je klacht?

Heb je hulp nodig bij het indienen van jouw klacht? Vraag dan gratis hulp aan een vertrouwenspersoon van het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (Jeugdstem). Zij kunnen jou helpen bij het schrijven van klachtbrieven en het voeren van een klachtgesprek. Een vertrouwenspersoon van het Jeugdstem werkt niet voor het CJG. Neem contact op met het Jeugdstem via 088 555 10 00 of chat via de website www.jeugdstem.nl.

Of vraag hulp bij de onafhankelijke cliëntondersteuner van Welzijn Capelle. Clientondersteuners kunnen je helpen bij het verwoorden van jouw vraag, informeren over het aanvragen van zorg en begeleiding, bij het maken van keuzes of communiceren met organisaties. Klik hier voor meer informatie.

bottom of page